דף הבית » מערכת לניהול לקוחות
מי אמר שמערכת לניהול עסק צריכה לעשות *רק* הנהלת חשבונות?
בטוח לא אנחנו. כי אצלנו, המערכת כוללת בתוכה גם CRM שיעזור לך לנהל את הכל מלמעלה ויוודא שלא פיספסת אף משימה, פגישה או תובנה.
CRM היא מערכת שנועדה לצורכי ניהול קשרי לקוחות (Customer Relations Management). באמצעותה ניתן לרכז את כל המידע הנחוץ על הלקוחות שלך, החל מנתונים יבשים ועד לניתוח צרכיהם, פעולות שיווק עתידיות, הגדרת תהליכים ומענה לתהליכים תקועים לצד טיפול בבעיות. למעשה, מדובר בפיצ'ר המרכז את כל הפעילות העסקית במקום אחד.